دانلود(تحقیق اندازه گیری میزان رضایت مشتری)

دانلود تحقیق با موضوع اندازه گیری میزان رضایت مشتری، در قالب word و در 12 صفحه، قابل ویرایش، شامل: چكيده مقدمه تا چه اندازه مشتري گرا هستيد؟ انواع نيازمندي هاي مشتريان نظام مندي ارتباط با مشتري ارتباط قبل از شروع ارائه محصولات و خدمات به مشتري شامل اتحقیق اندازه گیری میزان رضایت مشتری|34013988|aks2029691|اندازه گیری میزان رضایت مشتری,رضایت مشتری,میزان رضایت مشتری,اندازه گیری رضایت,اندازه گیری رضایت مشتری,اندازه گیری میزان رضایت,رضایت خریدار,اندازه گیری میزان رضایت خریدار,میزان رضایت خریدار
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان تحقیق اندازه گیری میزان رضایت مشتری هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود تحقیق با موضوع اندازه گیری میزان رضایت مشتری،
در قالب word و در 12 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چكيده
مقدمه
تا چه اندازه مشتري گرا هستيد؟
انواع نيازمندي هاي مشتريان
نظام مندي ارتباط با مشتري
ارتباط قبل از شروع ارائه محصولات و خدمات به مشتري شامل
ارتباط بعد از شروع ارائه محصولات و خدمات به مشتري شامل
گام اول: زمينه سازي
گام دوم: سازماندهي و طرحريزي
گام سوم: شناسايي معيارهاي كليدي
گام چهارم: آماده سازي جمع آوري اطلاعات
گام پنجم: جمع آوري اطلاعات
گام ششم: تجزيه و تحليل اطلاعات
چرا شاخص رضايت مشتري؟
گام هفتم: اقدامات
نتيجه گيري
منابع


چکیده تحقیق:
امروزه مي توان بحث كيفيت را به منزله محكمه اي دانست كه در آن قاضي مشتري بوده و طرفين دعوا رقيباني هستند كه هر كدام ادعا دارند، محصولات و خدماتشان داراي كيفيتي برتر نسبت به طرف مقابل مي باشد. در اين ميان هر كدام از طرفين كه بتواند دلايل محكمه پسندي در خصوص اثبات ادعاي خود ارائه دهد، از رأي مثبت و طرف ديگر از رأي نسبتاً نامناسبي برخوردار خواهد بود. لذا توجه به مقوله كيفيت كه همانا درك دقيق نيازمندي هاي پايه عملكردي و مشعوف كننده مشتريان و تأمين اين نيازمندي ها مي باشد، از اهميت بالايي برخوردار است. چرا كه رضايت مشتريان را به دنبال خواهد داشت و رضايت مشتريان، افزايش سهم بازار را و افزايش سهم بازار، افزايش ميزان سودآوري را و ميزان توان مالي قدرت نوآوري و ايجاد تسهيلات بيشتر براي مشتريان را و همين طور اين چرخه حركت خواهد نمود و در يك جمله رضايت مشتريان مي تواند رأي مثبت را در پي داشته و باعث ربودن گوي سبقت از رقبا باشد كه اين موضوع، اصل رقابت سالم و جوانمردانه است. بنا براين يكي از مهم ترين روش هاي بازاريابي، ارائه محصولات و خدمات با كيفيت مي باشد. اما يك بحث، در بعضي از شرايط مشتري از خدمات و محصولات ما راضي است، اما ترجيح مي دهد از خدمات و محصولات رقيبان ما برخوردار شود. در اين موارد، نياز است كه از ميزان رضايت مشتريان آگاه باشيم تا با استفاده ار يك استراتژي مناسب، خود را به حدي كه براي مشتري قابل قبول باشيم، برسانيم. به همين منظور، اندازه گيري رضايت مشتريان نيز از اهميت به سزايي برخوردار است كه مراحل اندازه گيري به شرح زير را مي طلبد:

گام اول: زمينه سازي
گام دوم: طرح ريزي
گام سوم: شناسايي معيارهاي كليدي
گام چهارم: آماده سازي جمع آوري اطلاعات
گام پنجم: جمع آوري اطلاعات
گام ششم: تجزيه و تحليل اطلاعات
گام هفتم: انجام اقدامات


مطالب دیگر:
تحقیق جوشکاريطرح توجيهي توليد لوله هاي مسيتحقیق هيدروژنپکیج سوالات چهارگزینه ای بازرسی جوش به همراه پاسخنامهپکیج سوالات چهارگزینه ای جوشکاری co2 به همراه پاسخنامهتحقیق سدیمپاورپوینت فرآیندهای رتبه بندی قشرهای اجتماعیپاورپوینت روش عقلانی در تربیت اسلامیپاورپوینت اسپكترومتري جرمیپاورپوینت ساواكپاورپوینت آسيب هاي اجتماعي با تاکید بر شبکه های اجتماعیتحقیق آشنایی با اصول نوروفیدبک و کاربردهای آنپاورپوینت مهارت های خودآگاهی و همدلیپاورپوینت نگاهی به معماری و شهرسازی جهان در اسلامپاورپوینت باغ شاهي هخامنشيان پاسارگادپاورپوینت روانشناسي كارپاورپوینت مروری بر تئوری های مدیریتپاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف چارلز. پی جونز ترجمه دکتر تهرانی و دکتر نوربخشپاورپوینت نظام معاينات سلامت شغليپاورپوینت کتاب دین و زندگی پایه یازدهمپاورپوینت مدیریت سرمایه گذاریپاورپوینت معادلات دیفرانسیل معمولی (رشته ریاضی)پاورپوینت وظايف و اختيارات شوراها (شورای اسلامی روستاها)پاورپوینت اورژانس هاي روان پزشكيپاورپوینت گياهان موثر بر سرماخوردگي